onsdag 22. august 2012

Tone Oraini Selfors - Cupcakedronningen

Var på tidenes fest i går hvor vi feiret lanseringen av Tones Orainis bok "Kakefest". Dere som følger meg på facebook ser masse bilder fra festen der :) Rett etter boken gikk i trykken kom jeg på en greie jeg hadde lyst til gjøre. Nemlig lage kjole/skjørt av cupcakeformer og skyte en fashion/beauty-serie. Jeg fikk designeren Kirsti Villemo Gjestvang  til å lage kjolen også fikset jeg skjørtet selv. Gikk mye lim kan du si ;)


Makeup: Stephan Ulvund Øien
Hår: Iris Jamne / Hairport Frisør
Tusen takk til dere for FANTASTISK god jobb. En glede å få jobbe med dere.

3 kommentarer:

  1. Dette var en stilig idè og godt utført! :)

    SvarSlett
  2. Flinke flinke Lise ! <3 tone

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder.

    Jeg har vært tøff og laget min første utfordring på bloggen min. Bli med da vel!

    SvarSlett