torsdag 22. mars 2012

Fotokonkurranse med stemming - Kunne ikke la vær

Denne konkurransen klarte jeg ikke la vær å engasjere meg i. Den har en helt sinnsyk premie for en fotograf-spire som meg. Jeg ble helt dårlig når jeg leste om den. Et skikkelig fet kamera og et "oppdrag" sammen med en kjent fashionfotograf i en europeisk storby. Kan det bli noe bedre!!!!!???

Gjør derfor noe som mange ikke liker, men jeg må bare...sorry jeg bare må: Kunne dere vært noen søte engler å stemt på bildet mitt. Temaet er lidenskap og jeg synes jo at det passet godt :)
Det er lov å stemme 5 ganger pr Ip-adresse. Blir så glad om noen gidder. Ingen registrering eller facebook liking her. Bare et trykk på en blå knapp :)

Trykk her for å stemme :)

5 kommentarer:

  1. Lekkert bilde! Og for en drømmepremie :O
    Har stemt på deg jeg. Lykke til i konkurransen:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Terese :) Setter jeg stor pris på

    SvarSlett
  3. Kjempeflott bilde :) Jeg har stemt på deg! Håper du vinner :)

    SvarSlett
  4. Åh... :) Tusen takk Karin. takk takk takk :)

    SvarSlett
  5. Så konkurransen nå, og at den er over:( skulle så gjerne ha stemt på deg, bildene dine er helt fantastiske !!:) og elsker de ballerinabildene <3

    SvarSlett