mandag 24. oktober 2011

Magisk ballerina shoot

Jeg hadde en av mine mest fantastiske foto-dager ever på lørdag. Endelig fikk jeg jobbe med en model som jeg har drømt om lenge. Jeanette Mathisen har fantastisk beinstruktur og er super proffesjonell. Hun tok turen fra Oslo for å jobbe sammen med meg på dette prosjektet. Vi hadde en fantastisk dag i et kaldt lokale, men det var virkelig verdt det. Vi dro hjem fulle av inspirasjon og ny energi etter 5-6 timer på settet :) Hadde også med meg Carina Lindenberg på make-up og Silje Estella Haugerud på hår. Takk jenter :)




4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder! Og for et fantastisk lokale!

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder Lise - på et skikkelig inspirerende sted. Skjønner godt at dere var der i flere timer, og jeg skulle gjerne sett flere bilder av fangsten din denne dagen!

    SvarSlett
  3. FANTASTISKE bilder :) Ville gjerne sett resten også !! :D

    SvarSlett
  4. Takker for gode tilbakemeldinger. Det kommer snart flere :)

    SvarSlett