torsdag 12. juli 2012

Endrer navn til Bliss studio

Skifter nå navn til Bliss studio. Bakgrunnen er fordi virksomheten min har tatt en liten vending. Planen når jeg startet Lykke foto, var å drive mest med bryllup, barn og nyfødt-fotografering.

Men ting har utviklet seg og jeg jobber nå mye med bøker, magasiner og noe mote-relaterte ting. Også endel grafisk arbeid (har jobbet som grafsik designer i 8 år) Derfor ønsket jeg et litt mindre "romantisk" preg på logoen og et navn som passer bedre. Bliss betyr egentlig det samme som Lykke, men har en litt mer moderne klang synes jeg. Her er den nye logoen :)

Ps. Begge nettadressene vi fungere de neste månedene til folk har fått med seg endringen.


2 kommentarer:

  1. Flott logo. Liker det godt. Lykke til med det grafiske. Jeg er også utdannet innenfor den grafiske bransje, men har desverre ikke hatt jobb det siste halvannet år. Håper du klarer å få det til. Ikke bare bare lengere...

    SvarSlett
  2. Kjempefint navn og logo! Masse lykke til, tror du får det til å fungere flott :D

    SvarSlett