fredag 27. mai 2011

Nye selvportrett i ny kjole

Vet jeg har vært treig på bloggen min i det siste, men har går det så det suser uke etter uke. Jeg har jo nettopp blitt 30 og hadde en fantastisk feiring. Masse flotte mennesker kom på besøk og overøste meg med blomster, gaver og klemmer. Mannen min overrasket stort med tidenes gave (i en fotografs øyne iallefall) Jeg fikk nemlig canon 5D Mark II og jeg har gått rundt i en slags lykkerus siden :) Har jo nå testet ut viduderet og jeg i mangel på modeller så ble det selvportrett gitt :) PS: Kjolen er kjøpt på VeroModa.

10 kommentarer:

  1. Utrolig fin kjole! Og ikke minst veldig pene bilder av deg =) Jeg snubla over bloggen din for litt siden, og titter innom innimellom. Jeg liker bildene dine godt!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder Lise, virkelig! :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder :)
    * Hihi, du får bare si ifra hvis du trenger en liten modell vettu ;) <3 *

    SvarSlett
  4. Flink både som fotograf OG modell! Så kjket med nytt kamera, du har ein kjekk mann som gjer slikt ja! Ha ein fin helg videre!

    SvarSlett
  5. Åååå...tusen takk for så mange fine ord :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått og ikke minst fantastisk flott gave :)

    Kjempe flotte bilder av deg, med lekker kjole!

    PS: jeg bruker for det meste min 85mm, men også en del 50mm. men på bildene du kommenterte på har jeg brukt 85mm.

    ha en super dag!

    SvarSlett
  7. Flotte selvportretter, og gratulerer med et Canon kamera ;) Har også 5D mk II i tillegg til min Pentax K7. 5D er bedre på veldig mange områder...
    Favorittobjektivene til begge kamerane er 50, 85, 8mm og 17-40n
    Ha en fin dag
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  8. Åååå..da vet jeg jaggu hva jeg skal kjøpe meg når feriepengene kommer :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med overstått! Håper du får mange nye gleder med det nye kamera :D Kjolen din var forresten kjempefin.

    SvarSlett