mandag 11. april 2011

Cupcake kurs med Manuela fra Passion4baking

I går var jeg på cupcake kurs med Manuela. Det var en fantastisk opplevelse. Ikke ante jeg hvor sjarmerende, varm og ikke minst generøs den dama var. Vi hadde det kjempehyggelig og lærte masse. Nå blir det cupcakes til 30 årslaget mitt :) Anbefaler dere som ikke allerede følger bloggen hennes om å ta en liten titt her. Hun disker opp de lekreste saker og forklarer veldig grundig hvordan vi vanlige dødlige også kan få dette til :)

Dere ser jo at det blir nok et rosa innlegg, men denne gangen kunne jeg altså ikke ungå det. Denne dama ELSKER virkelig rosa. Alt hun hadde var rosa. Til og med slikkepotten hennes :) Så søtt :)

8 kommentarer:

  1. Det kunne jeg tenkt meg å vært på også!! Nydelige bilder :)

    SvarSlett
  2. WOW, så lekkert!! heldige deg som fikk være med på dette. Må ha vært utrolig moro, og lærerikt! Kunne jeg også tenkt meg :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Disse bildeseriene du lager med kaker er bare helt fantastiske, digger komposisjonene, utrykkene, blendervirkninegne, lekenheten, virkelig proft! :))

    SvarSlett
  4. haha, jeg vil også ha rosa slikkepott! :D
    det ser utrolig gøy ut å være med på sånt kurs, kunne jeg virkelig tenkt meg! Blir spennende å se dine cupcake kreasjoner fremover :)

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder Lise. Og ja, en super opplevelse:) Nå skal det handles bakestæsj:)

    SvarSlett
  6. Får jag lov att fråga vart denna kursen var? Ser du har bilder från Halden, var det i närheten, och jag har missat det i så fall :(

    Anita

    SvarSlett
  7. Hei Anita. Kurset var i sarpsborg, men tror det blir en stund til det blir der igjen. Tror hun planlegger Stavanger og Bergen :)

    SvarSlett
  8. Det såg riktigt läckert ut! Snyggt!

    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett