torsdag 2. desember 2010

Julegodt

Dere som har lest forrige innlegg vet at jeg lever og ånder for julen. Har de siste dagene pyntet alle kriker og kroker med lys og små søte juleting. Huset blir et helt annet sted i julen og jeg gleder meg over den gode roen jeg føler i denne tiden. Jeg virkelig kjenner det i hjertet mitt.

I år har jeg også pyntet med godis :) Røde polkagriser og polkastenger gjør seg godt som pynt. Og slenger man på et par røde sløyfer, blir det virkelig jul. Hva synes dere? Har dere noen fine pynte-tips?

7 kommentarer:

  1. Kjempefint, stilig og veldig jul:) Likte det godt! Så flink og kreativ du er..

    Nytter ikke pynte med spiselige ting her i huset tror jeg, to sukkersugne gutter hadde glatt rensket alt som er på kort tid.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig! Skulle gjerne pyntet og gjort mange juleting selv også, men så har jeg et tidsproblem "/

    SvarSlett
  3. Fine gaver:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer :)

    SvarSlett
  5. Nydelig julepynt! :-))
    Kom tilfeldigvis over bloggen din - legger meg til som følger :-)

    Ønsker deg en fin dag!
    Hilsen Veronica

    SvarSlett
  6. Så hyggelig Veronica. Kjempegøy med nye følgere :)

    SvarSlett